donderdag, januari 10, 2008

Benny Claessens in Humo


"Nu ben ik blij als de treinconducteur vriendelijk om mijn kaartje vraagt, het kan mij zelfs ontroeren. Maar ik word wel nog woest als ik lees dat Pieter Aspe in Humo pleit voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Het idee alleen al is te belachelijk voor woorden. Die felheid ben ik niet kwijtgeraakt."

  1. Wij meenden u nochtans gezien te hebben op tramlijn 2 aan de halte Meir toen u begin november door enkele controleurs van De Lijn van de tram werd gehaald. Voor alle duidelijkheid: meestal gebeurt dit alleen maar als iemand niet betaald heeft...
  2. Word maar woest, wij behouden ons gezond verstand.
  3. U kan zich een onafhankelijk Vlaanderen niet voorstellen, een groot deel van de Vlamingen wel.
  4. Nie wenen e, Benny
Benny bij de politie...

Alles op deze webstek mag overgenomen worden mits duidelijke bronvermelding. De redactie van Klauwaert