zaterdag, april 04, 2009

Benedictus, ik heb vertrouwen in U


Al bijna 28.000 handtekeningen voor manifest ’Benedictus, ik heb vertrouwen in U’

’Raak niet aan mijn paus’


PARIJS (RKnieuws.net) - Het manifest ’Benedictus, ik heb vertrouwen in U’ , dat in Frankrijk op internet gelanceerd werd, was vrijdagnamiddag al ondertekend door 27.876 personen. Met het initiatief werd een maand geleden gestart.

’In de opeenvolgende mediastormen die de katholieke Kerk en haar vertegenwoordiger, Paus Benedictus, treffen, spreken wij, eenvoudige gedoopten en parochianen, onze trouw en en ons vertrouwen uit in de Kerk, gesticht door Jezus Christus en door hem toevertrouwd aan Benedictus XVI, opvolger van de apostelen’, aldus de initatiefnemers van de steunactie http://www.benoitjaiconfiancenentoi.org.

Op Facebook opereert ook een groep ’Raak niet aan mijn paus’ met als embleem een gele en witte hand, de pauselijke kleuren.
Alles op deze webstek mag overgenomen worden mits duidelijke bronvermelding. De redactie van Klauwaert